شرایط و قوانین

فهرست

شرایط و قوانین کلی

– با انجام معامله با OSE، شما تایید می‌کنید که شرایط و قوانین را به‌طور کامل مطالعه و با ارائه خدمات تحت این شرایط و قوانین، موافقت کرده‌اید.

– صرافی OSE این اطمینان را به کاربران می‌دهد تا از اطلاعات شخصی کاربران به طور کامل و با حساسیت بالا محافظت و محیط امنی را برای مبادلات آنلاین فراهم کند.

– مسئولیت حفظ امنیت ایمیل، سیم‌کارت، کاملا بر عهده کاربر است. OSE در قبال به سرقت رفتن دارایی شما توسط شخص ثالث از بابت کوتاهی در حفظ و نگهداری ایمیل و سیم‌کارت، سلب مسئولیت می‌کند.

– تمام فعالیت‌ها از طریق حساب کاربری توسط کاربر در پنل اختصاصی OSE صورت می‌گیرند. به همین دلیل کاربر موظف است در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرعادی و یا مشکوک توسط حساب کاربری خود، مراتب را فورا به واحد پشتیبانی وب‌سایت OSE اطلاع دهد.

– اگر وجوه و یا رمز ارزی به‌ صورت اشتباه از طرف OSE  به حساب کاربر منظور شود، OSE این اجازه را دارد که به‌ طور مستقل و بدون انجام فرآیندهای اداری و قضایی و یا دریافت اجازه کتبی از کاربر (صاحب حساب)، برای رفع اشتباه و برداشت از حساب وی، اقدام کند. تشخیص OSE نسبت به وقوع اشتباه یا پرداخت بدون حق و لزوم برداشت از حساب، معتبر خواهد بود و کاربر حق اعتراض و ادعایی در مورد نحوه عملکرد OSE را از خود ساقط می‌کند.

– پس از ثبت و نهایی‌ شدن تراکنش (در صرافی)، امکان لغو تراکنش وجود ندارد.
OSE این اختیار را دارد تا در صورت تشخیص هرگونه عمل خلاف و ناقض شرایط و قوانین، بلافاصله نسبت به مسدود کردن حساب کاربری شخص، اقدام کند.

– صرافی OSE به‌عنوان صرافی، هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه‌ معاملات کاربر و سود و زیان حاصل از آن ندارد.

– کاربر می‌پذیرد که به جز در موارد مورد تعهد OSE، حق هیچ‌گونه داعیه، طلب و شکایت از مجموعه OSE، مدیران، کارمندان و افراد مرتبط با این وب‌ سایت را نخواهد داشت.

موارد عمومی

– هرگونه تغییر در شرایط و قوانین، از طریق رسانه‌های OSE به اطلاع‌ کاربران خواهد رسید.
در زمان استفاده از وب‌سایت OSE توجه کنید که آدرس مرورگر شما حتما onesecondexchange.com را نشان دهد.

– تمامی تراکنش‌ها و معاملات OSE فقط بر بستر وب‌سایت و پنل آن انجام می‌شود و OSE هیچ‌گونه معامله و یا تراکنشی را خارج از فضای سایت و پنل انجام نمی‌دهد. مسئولیت انجام هرگونه معامله خارج از این فضا و یا با اکانت‌های تقلبی بر عهده کاربر است.

– صرافی OSE این اطمینان را می‌دهد که خدمات خود را با بالاترین استانداردهای امنیتی ممکن ارائه کند.

– در صورت بروز هرگونه مشکل امنیتی در خدمات، OSE متعهد به جبران خسارت خواهد بود.

اطلاعات حساب بانکی

– ارائه اطلاعات حساب بانکی جهت معامله از سمت کاربر الزامی است و کاربر می‌بایست از ارائه اطلاعات حساب فردی دیگر، خودداری کند.

-مواردی مانند درج شماره کارت و شماره شبا صحیح، بر عهده کاربر است و پیامد بروز هرگونه اشتباه در آن، متوجه کاربر خواهد بود.

– لازم است که کاربر از کارت بانکی رسمی که به‌ نام شخص صاحب حساب در سیستم بانکی کشور ثبت شده است، نسبت به انجام تراکنش‌های ارزی در OSE اقدام کند.

– پرداخت در OSE، با استفاده از بن کارت، کارت هدیه، کارت خرید، کارت اعتباری (حتی اگر نام شخص صاحب کارت بر روی کارت درج شده باشد)، امکان‌پذیر نیست.

احراز هویت

– انجام و تکمیل احراز هویت برای فرآیندهای مختلف، در OSE الزامی است.

– احراز هویت به‌منظور پیروی از قوانین ضد پول‌شویی و جلوگیری از سرقت اطلاعات کاربر است.

– کاربر موظف است اطلاعات صحیح خود را بارگذاری کند. بدیهی است در صورت وجود هرگونه تخلف در احراز هویت، مسئولیت به عهده‌ فرد متخلف بوده و OSE حق ارجاع موارد تخلف به مراجع ذی‌صلاح را خواهد داشت.

– به‌منظور تسریع در روند احراز هویت، این واحد در مجموعه OSE، به‌صورت 24 ساعته فعال است.
OSE خود را ملزم به حفظ اطلاعات شخصی کاربر می‌داند و اطلاعات احراز هویتی را با امنیت و حساسیت بالا نگهداری می‌کند.

– کاربر موظف است برای انجام احراز هویت شماره موبایلی به نام و تحت مالکیت خود را ثبت کند. در غیر این‌ صورت، احراز هویت کاربر تایید نمی‌شود.

– امکان انجام احراز هویت صرفا برای افراد در بازه سنی ۱۸ تا ۹٠ سال وجود دارد.

– نام و نام خانوادگی، کدملی، ایمیل و شماره همراه پس از احراز هویت قابل تغییر نیست.

نرخ

– صرافی OSE هیچ مسئولیتی را در آینده در قبال نوسانات ارزش دلار قبول نخواهد کرد و صرفا نرخ لحظه‌ای معامله، مرجع تعیین نرخ دلار خواهد بود.

– نرخ دلار به صورت لحظه‌ای و خودکار تغییر می‌کند و OSE هیچ‌گونه دخالتی در نرخ اعلام شده ندارد.

– در صورت واریز و عدم ثبت تراکنش در وب‌سایت، بی‌توجهی کاربر نسبت به دریافت کد پیگیری و ثبت تراکنش با تاخیر، مبنای تعیین نرخ، کارشناس OSE خواهد بود.

کیف پول

– کیف پول تومانی OSE برای سهولت مبادلات در اختیار کاربران است. واریز به کیف‌ تومانی و افزایش اعتبار کیف پول به ۲ شیوه امکان پذیر است:


1 – پرداخت از طریق درگاه آنلاین (محدودیت ۵۰ میلیون تومانی برای هر کارت در هر شبانه‌روز)
2 – دریافت شناسه واریز و انتقال از طریق ساتنا، پایا یا حساب‌ به‌ حساب بانکی (محدودیت ۳ میلیارد تومان در هر شبانه‌روز)

– در صورتی که بدون استفاده از سرویس‌های تبدیل (خرید یا فروش ارز)، واریز یا برداشت تومان انجام شود، کارمزد انجام این فرایند به میزان 0.1% خواهد بود.

نحوه ارائه خدمات

– فروش ارز به OSE تا سقف X دلار، به‌ صورت ۲۴ ساعته و  از طریق پنل تخصصی OSE انجام می‌شود.

– خرید دلار از OSE حداکثر با ۲ کارت بانکی به‌ نام شخص احراز شده تا سقف ۵۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان از هر کارت و مجموع ۱۰۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان به‌ صورت ۲۴ ساعته و اتوماتیک از طریق وب‌سایت OSE انجام می‌شود.

– در صورتی که سرویس درخواستی کاربر انجام نشده باشد، عودت وجه بدون کارمزد انجام می‌شود. اگر سرویس انجام شده باشد و بعد از آن وجه به حساب OSE برگشت شود، فقط وجه برگشت شده به نرخ روز برگشت با کاربر تسویه‌ی ریالی می‌شود.

زمان ارائه خدمات

– صرافی OSE به‌ صورت ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته و ۳۶۵ روز سال خدمات خود را از طریق وب‌سایت و پنل اختصاصی ارائه می‌دهد.

– زمان واریز دلار، تومان و همچنین فعالیت واحد پشتیبانی OSE در ادامه توضیح داده شده است.

زمان واریز تومان

تمامی واریزها حداکثر تا 24 ساعت به حساب کاربران واریز می‌شود.

پشتیبانی

– صرافی OSE موظف است راه‌های ارتباطی سریع و آسان را برای کاربران خود فراهم کند.

– راه‌های ارتباطی و ساعات فعالیت واحد پشتیبانی OSE به شرح زیر است:
پشتیبانی آنلاین به‌صورت 24 ساعته و 7 روز هفته از طریق تیک وب‌سایت و پنل اختصاصی OSE

کارمزد انتقال

صرافی OSE برای انتقال پول هزینه‌ای از کاربران خود دریافت نمی‌کند.

حریم خصوصی

– صرافی OSE در راستای جلوگیری از پول‌شویی و افزایش ضریب امنیتی معاملات، انجام و تکمیل فرآیند احراز هویت را برای تمامی کاربران که قصد خرید و فروش ارز و یا ایجاد حساب کاربری دارند، در نظر گرفته است.

– به‌منظور انجام این فرآیند، اطلاعاتی از قبیل شماره ملی، شماره موبایل، تصویر مدرک شناسایی معتبر و عکس سلفی (طبق فرمت درخواستی وب‌سایت OSE) مورد نیاز است.

– OSE خود را ملزم به حفظ حریم خصوصی و اطلاعات شخصی کاربر می‌داند و این اطلاعات را با رعایت تمام ضوابط امنیتی نگهداری می‌کند.

– لازم به ذکر است که این اطلاعات نزد OSE محفوظ هستند و به‌ غیر از استعلام قضایی یا انتظامی، در اختیار شخص و یا سازمان ثالثی قرار داده نمی‌شوند.